Avataan pian - Helsinki Konala
Olen lukenut ja hyväksyn tietosuojakäytännön
Usein emme kiinnitä huomiota moottorin jäähdytysjärjestelmään, ennen kuin höyry alkaa nousta. Kuitenkin, jos emme huomaa vikoja, se voi johtaa kalliiseen korjaukseen. Järkevät Cupra-kuljettajat ovat aina valppaina jäähdytysjärjestelmän kunnosta välttääkseen moottorin lohkon, männänrenkaiden ja muiden polttomoottorin osien vaurioita.
Jäähdytysjärjestelmän korjaamisen tarpeen ymmärtämiseksi on useita merkkejä. Moottorin ylikuumeneminen Kun moottorin lämpötila on normaalia korkeampi, syynä voi olla useita asioita. Esimerkiksi jäähdytysnestepumpun vika. Mitä tapahtuu, kun moottori ylikuumenee:
Moottorin alijäähdytys Alhainen moottorin lämpötila voi viitata lämpötila-anturin vikaan. Tämän voi huomata useiden merkkien perusteella:
Jäähdytysnesteen tahroja ja vuotoja Tahrojen ja vuotojen esiintyminen ei aina viittaa auton jäähdytys ongelmiin, mutta on mahdollista, että tämä on merkki ongelmista. Tässä muutamia yleisimpiä syitä, jotka viittaavat järjestelmän vikoihin:
Vihellys konepellin alta liikkuessa Yleensä vihellys johtuu jäähdytysnesteen tasapainon puutteesta järjestelmässä. Yksi vihellyksen syy voi olla laakerin vaihtotarve, sillä epätavallinen ääni on selvä merkki sen kulumisesta.
Katso kaikki palvelumme tästä linkistä:
010 338 0980
Maanantai - Perjantai 8:00 - 17:00
Ota meihin yhteyttä.
Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä varmistaakseen, että saat parhaan mahdollisen käyttökokemuksen verkkosivustollamme.